2015. március 18., szerda

Brokkoli krémleves

A brokkoli állítólag lebunkózza  a rákot. Sajnos a családban nem örved túl nagy népszerűségnek, én viszont szeretem. Levesnek nagyon finom. :-) 



Hozzávalók:

1/2 kg brokkoli
2 ek, vaj
1 kis fej hagyma
2 cikk fokhagyma
2 dl tejföl, vagy tejszín

bors
szerecsendió
4 db. lapkasajt


A kockára vágott hagymát világosra pirítom a vajon, rányomom a fokhagymát és hozzáteszem a megmosott, rózsáira szedett brokkolit. Felöntöm annyi vízzel, hogy ellepje, sózom, borsozom, teszek bele kevés szerecsendiót és puhára főzöm.  Ekkor kiveszek pár kis rózsát  a díszítéshez, a többit összeturmixolom a tejföllel, vagy tejszínnel. Én a tejfölt részesítem előnyben, mert  szeretem ha kicsit savanykás a leves. A tányéron brokkoli rózsával díszítem és lapka sajtot teszek rá, ami a forró levestől kicsit megolvad. 

A képre kattintva nagyobban is látható!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése