2015. március 23., hétfő

Fasírt

Nagyon szeretjük a fasírtot, sült krumplival gyors, finom ebéd. :-)







Hozzávalók: 


75 dkg sertéscomb
6 nagy  cikk fokhagyma
1 közepes fej vöröshagyma
3 zsömle, vagy 3 szelet kenyér
1 tojás
só, bors, pirospaprika,  izélés szerint.
zsír a sütéshez



Fasírtot én  mindig sertéscombból sütök és magam  darálom le a húst a fokhagymával, vöröshagymával együtt. Azért jó a sertéscomb, mert nincs benne annyi ín, mint pl. a lapockában, így sütésnél nem ugrik össze, nem lesz gumiszerű. Miután ledaráltam a húst és vele  a hagymákat,  hozzáteszem a beáztatott és jól kinyomkodott zsömléket, vagy kenyeret, 1 egész tojást, sót, borsot, pirospaprikát, jól összedolgozom. Tudom, hogy sokan szeretik zsemlemorzsában hempergetni a húspogácsákat sütés előtt, én nem szoktam, szerintem így finomabb, nem ég rá egy morzsaréteg. 

A képre kattintva nagyobban is látható!  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése