2015. április 2., csütörtök

Húsvéti Nutellatorta (saját recept)

Gyerekkoromban Anyu mindig diótortát sütött Húsvétra, amire díszítésként tojáscukrot rakott. Mivel legkisebb fiam nem szereti a diótortát egyik Húsvétra mogyorósat sütöttem Nutella krémmel. A tetejét pedig mogyorós-csokis drazséval díszítettem. :-) 






Hozzávalók: 

7 tojás
7 ek.  cukor
4 ek.  liszt
2 ek. kakaópor
2 ek. darált mogyoró
1 tk. sütőpor

25 dkg vaj, vagy margarin
20 dkg porcukor
3 dkg kakaópor
20 dkg Nutella 

1 csomag színes  mogyorós, csokis drazsé


A  hozzávalókból kakaós, mogyorós piskótát sütök. Én mindig egyben verem fel az egész tojásokat a piskótához, amikor kemény, óvatosan beleforgatom a kakaóporral, mogyoróval és sütőporral elkevert lisztet. Sütőpapírral bélelt tortaformába öntöm, kb. 20-25 percig sütöm. Amikor kihűlt, háromfelé vágom és megtöltöm a Nutella krémmel. A tetejét, az oldalát is ezzel kenem be, majd feldíszítem a színes drazséval. Egy párat ledaráltam és végül az oldalát azzal szórtam meg.

Krém: A vajat vagy margarint habosra keverem a porcukorral és a kakaóporral, majd hozzáadom a Nutellát, együtt jól kihabosítom, majd hűtőben hagyom dermedni 1-2 órát.

A képre kattintva nagyobban is látható!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése