2015. július 30., csütörtök

Fahéjas-chilis csontleves

Múltkoriban egyedül voltam itthon, csontlevest főztem magamnak, karajcsontból. Mindig teszek a hús és csontlevesbe gyömbért és szerecsendiót, ez utóbbi őrölt változatban volt épp itthon. Mivel egyforma fűszertartóban van a fahéjjal, összekevertem és véletlenül pici fahéjat szórtam a levesbe szerecsendió helyett. :-) Amikor  főtt, gondoltam, milyen fahéjas aromája van most a szerecsendiónak. :-D Aztán beugrott, hogy miért. :-) Természetesen nem estem kétségbe, nagyon finom lett, hiszen csak pici fahéj került bele, a tányérban beletördeltem egy fél chili paprikát, igazán különleges és finom lett. Érdemes kipróbálni. :-)




 Hozzávalók:

1/2 kg karajcsont
vegyes leveszöldség
1 hagyma
1-2 cikk fokhagyma
1 kis gyömbér
1 kisebb krumpli

bors
ételízesítő
 pici fahéj
chili paprika

A karajcsontot felteszem főni hideg vízbe, nagy lángon felforralom, lehabozom. Belerakom a zöldségeket, majd a fűszereket és nagyon lassan, gyöngyözve főzöm, amíg a hús leválik a csontról. A zöldségekkel tálalom és tördelek bele chili paprikát.

A képre kattintva nagyobban is látható! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése