2015. július 23., csütörtök

Paradicsomos bruschetta sajtokkal

Nyáron, amikor szezonja van a paradicsomnak, gyakran készítünk paradicsomos bruschettát. Nemrég fiam kérdezte, kérek-e, mert azt készül csinálni vacsorára. Mondtam, kérek. :-) Ettük, ettük, én dicsértem, de éreztem, hogy valami nem az igazi. :-) Már majdnem befejeztük, amikor fiam káromkodott egyet és bosszúsan közölte, hogy  elfelejtett fokhagymát tenni bele. :-) Most készítettem magamnak reggelire, ebben volt fokhagyma. :-) 





Hozzávalók:

2 személyre

4 szelet pirított kenyér
2 nagy paradicsom
4 duci cikk fokhagyma

bors
bazsalikom
1 kk. olívaolaj
különféle sajtok    

A paradicsomot apró kockára vágom, egy tálkába teszem, a fokhagymát vékonyan rászeletelem. Sózom, borsozom, teszek hozzá bazsalikomot, most nekem szárított volt itthon és egy kevés olívaolajat, jól összekeverem. A kenyeret jó barnára pirítom, ráhalmozom a fűszeres paradicsomot, a közben engedett levével együtt. Lehet enni hozzá sajtokat, vagy sonkát, felvágottat, most én sajttal ettem, Trappistával és fűszeres Karavánnal. 


A képre kattintva nagyobban is látható!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése