2015. augusztus 7., péntek

Barbecue szószos tepsiben sült csirke

Ezt a receptet egy ételekről szóló csoportban láttam meg és rögtön elhatároztam, hogy elkészítem. Megérte, nagyon finom. :-) 








Hozzávalók: 
  
  
1 kg csirkehús, szárnya combja


A mártáshoz:

4 dl paradicsomlé(sűrű)
1 csipet bors
1 mk. őrölt pirospaprika
3 evőkanál olaj
3 gerezd  fokhagyma átnyomva
1 kávéskanál mustár
pici cukor
citromlé
4 db babérlevél
3 teáskanál ételízesítő(én Vegeta Naturellát használtam)
2  nagy vöröshagyma, felkarikázva

A mártáshoz valókat összekeverem és összeforralom. A csirkét besózom(én kicsit borsoztam is), 15 perc pihentetés után tepsibe teszem, meglocsolom a mártással . Előmelegített sütőben kb. 1 órát sütöm, ebből 3/4 órát lefedve( alufóliával fedtem be), a levével öntözgetve. Ha a hús puha, leveszem a fedőt és kicsit felső lángon pirítom, míg ropogósra  megsül. Burgonyapürével tálalom.  

A képre kattintva nagyobban is látható! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése