2015. augusztus 21., péntek

Duna hullám szelet

Fiam nagyon szereti a meggyes süteményeket, persze én is, ez különösen nagy kedvenc, mert krém is van rajta. :-) Több helyen láttam, hogy csokimázzal készül, én nem szeretek krém tetejére csokimázat tenni, jobban szeretem csak kakaóporral megszórni. 










Hozzávalók: 

3 tojás
20 dkg vaj, vagy margarin
20 dkg porcukor
30 dkg liszt
1/2 cs sütőpor
 2 ek.   kakaópor

30 dkg meggybefőtt


15 dkg vaj
1/2 cs vaníliás pudingpor

2 cs.  vaníliás cukor
2,5  dl tej
20 dkg porcukor
kakaópor

A vajat, vagy margarint kikeverem a porcukorral, hozzáadom  a tojásokat és géppel habosra keverem, majd adagonként belekeverem a sütőporral elkevert lisztet. Egy 30X25-ös tepsibe öntöm a tészta felét, majd a maradékhoz hozzákeverem a kakaóport és a sárga tésztára simítom. Rászórom a meggyet,  közepes hőmérsékleten tűpróbáig sütöm.

Krém:  A vajat habosra keverem a porcukorral és hozzáadom a pudingporból, vaníliás cukorból és tejből főzött, kihűtött pudingot. Együtt jól kihabosítom. A krémet a kihűlt tésztára simítom, jó vastagon meghintem kakaóporral. 

A képre kattintva nagyobban is látható!  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése