2015. augusztus 10., hétfő

Ham and eggs magvas kiflivel

Amikor kicsi voltam és hallottam a tévében  filmekben, hogy  reggelire "hemendeksz-et"  kértek, azt hittem az valami nagyon különleges étel és mindig szerettem volna olyat enni. :-) Miközben gyakran ettem, mégpedig  a nagyszüleim által hizlalt és vágott disznó(sokszor mangalica, ami akkor még nem volt ilyen divatos), saját maguk füstölte finom sonkájával, csak mi sonkás tojásnak hívtuk.  :-) Ma készítettem magamnak reggelire "hemedekszet" :-) 


Hozzávalók:

2 szelet fekete erdei sonka
1 tojás 
zsír

1 magvas kifli 
paradicsom
erős paprika

A zsírt teflon lábasba teszem, megmelegítem, de nem forrósítom fel. Amikor már jó meleg, beleteszem a sonkaszeleteket és ráütöm a tojást. Így sütöm, szép lassan, mire a tojás megsül a sonka  is megsül alatta. Magvas kiflivel és paradicsommal, paprikával nagyon finom. 

A képre kattintva nagyobban is látható! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése