2015. augusztus 10., hétfő

Krémfehérsajtos-kapros sztrapacska

Nagyon szeretem a kaprot. Mindenféle formában, nyersen rászórva valamire, ételbe főzve, körözöttbe, stb.  Ma krémfejérsajtot tettem a sztrapacskára és kaprot. Isteni finom volt együtt. :-) 



Hozzávalók:

1 kg krumpli
liszt
1 tojás


20 dkg krémfehérsajt
 20 dkg füstölt húsos szalonna
1/2 cs. kapor 
tejföl 


A krumplit lereszelem, sózom, hozzáteszem a tojást és annyi lisztet, hogy összeálljon. Nem kell túl sok liszt a sztrapacska úgy finom, ha inkább krumplis, mint lisztes. Forró vízbe szaggatom, amikor feljön a tetejére, akkor már jó, kiszedem, jól leöblítem hideg vízzel. Közben a húsos szalonnát kockára vágom, kisütöm, a zsír felét a sztrapacskára öntöm, a másik felét egy lábasba teszem és a krémfehésajttal összemelegítem, amíg az kicsit megolvad. Ráteszem a sztrapacskát, jól összekeverem, rászórom az apróra vágott kaprot, azzal is keverek rajta. Tálalásnál tejföllel ízesítem, amire szintén szórok kevés kaprot és megrakom a húsos szalonnapörcökkel.

A képre kattintva nagyobban is látható!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése