2015. szeptember 18., péntek

Húsleves házi csigatésztával

Ebben az évben már kétszer is nyertem Soós tésztacsomagot egy receptfeltöltő  oldalon, ami nagyon finom tészta, de azért a házi, frissen gyúrt  tésztának nincs párja. :-) Egyik vasárnap eszembe jutott nagymamám csigatésztája és nagyon megkívántam, viszont  nincs csigakészítő szerszámom, de nem adtam fel. Meggyúrtam a tésztát, és  egy ecsetszárra tekerve, egy kávés üveg műanyag recés felületén bordázva megcsináltam. :-) Kicsit nagyobbak lettek, mint amiket régen nagymamám csinált, de nagyon finom volt. :-)




Hozzávalók:

Bármilyen kész húsleves 

30 dkg liszt
2 tojás


A lisztből és a tojásból a sóval tésztát gyúrtam, amit vékonyra kinyújtottam, majd kockákra vágtam.  Egy vékony ecsetszár végére tekertem a tésztát és egy neskávés üveg bordázott műanyag tetején megsodortam, majd lehúztam az ecsetszárról. Ha van csigatészta-készítő eszközünk, akkor gyorsabban készíthetünk vele csigatésztát, de ez a módszer is beválik. Sós vízben  kifőztem a csigákat és rászedtem a húslevest. 

A képre kattintva nagyobban is látható! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése