2015. október 18., vasárnap

Sörtésztában sült sertésborda fokhagymás tejföllel és sajttal

Fiam munkahelyén, a múlt héten rendelt ebédet és nagyon dicsérte. Sörtésztában sült hússzelet volt,  fokhagymás tejfölös sajt ráolvasztva. Ma elkészítettem, nagy sikert aratott, fiúk degeszre ették magukat. :-) Isteni finom lett! :-) 







Hozzávalók:

8 szelet karaj
2 tojás
10 liszt
sör

bors 
őrölt szerecsendió
zsír vagy olaj a sütéshez 

2 dl tejföl
15 dkg reszelt sajt(én füstöltet használtam)
2 duci gerezd fokhagyma
pici só

A hússzeleteket kiklopfolom, sózom, borsozom. Elkészítem a sörtésztát. A tojásokat elkeverem a liszttel és felengedem sörrel. Sózom, borsozom és teszek bele őrölt szerecsendiót is. A húst először lisztbe, majd a sörtésztába mártom, forró zsiradékban kisütöm. Egy lapos jénai tálra rakom. Megkenem fokhagymás tejföllel és megszórom reszelt sajttal, majd pár percre sütőbe teszem, amíg ráolvad a sajt.  Hagymás tört krumplit készítettem hozzá, de bármilyen más körettel is jó, savanyúság mindenképpen kell mellé. 

A képre kattintva nagyobban is látható!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése