2016. január 31., vasárnap

Kacsaszárnytő saját zsírjában sütve

Ma nagyon egyszerű, de nagyon finom ebédet készítettem. :-) Kacsaszárnytőt sütöttem saját zsírjában, rizi-bizi körettel. Szerintem így a legfinomabb a kacsahús, saját zsírjában és csak sóval fűszerezve. :-)






Hozzávalók:

2 személyre

1 kg kacsaszárnytő

1,5 dl víz

A húsokat alapos mosás után szárazra törlöm, besózom, így hagyom állni egy órán át.  Ekkor tepsibe rakom és öntök alá 1,5 dl vizet. Lefedem alufóliával és a sütőben közepes hőmérsékleten másfél  órán át párolom. Közben kisül a zsírja. 1 óra után leveszem a fóliát, kicsi megmozgatom a húsokat, ha kell még öntök alá kevés vizet, visszateszem rá a fóliát és tovább párolom. Másfél óra után leveszem a fóliát és már anélkül még kb. 15 perc alatt pirosra sütöm. Köretnek lehet adni mellé  krumplit több formában, én most rizi-bizit  készítettem hozzá és csípős almapaprikával tálaltam. 

A képre kattintva nagyobban is látható!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése