2016. január 17., vasárnap

Kapros túróval töltött sertésborda bundában

A mai ebéd sertés karajból készült, a csontjából finom orjalevest főztem, 4 szelet húst pedig kapros túróval töltöttem meg, felgöngyöltem, paníroztam és  aranybarnára sütöttem. :-) Köretnek kukoricás rizst készítettem mellé, nagyon finom volt. Még a fiamnak is bejött, pedig alapból nem szereti  a kaprot. :-)









Hozzávalók:

4 szelet sertésborda
20 dkg tehéntúró
1 tojás

bors
1/2 cs. apróra vágott kapor(nekem most fagyasztott volt)
1 ek. finom morzsa 

panírozáshoz:

2 ek.  liszt
1 tojás
10 dkg zsemlemorzsa 

zsír, vagy olaj  a sütéshez 

A hússzeleteket kiklopfolom, sózom, borsozom. A túrót villával összetöröm, beleteszem a fűszereket, 1 tojást és a morzsát is. A hússzeleteken elosztom és  ráhalmozom az ízesített túrót, úgy, hogy egy sávban legyen rajta. Feltekerem, fogvájóval összetűzöm, a  végeit kicsit benyomkodom. Szokásos módon lisztbe, tojásba, prézlibe forgatom a megtöltött húsokat és bő zsiradékban, fedő alatt, gyakran forgatva aranybarnára sütöm. Többféle köretet készíthetünk mellé, én most kukoricás rizst csináltam. 


A képre kattintva nagyobban is látható!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése