2016. március 3., csütörtök

Sonkával és füstölt sajttal töltött csirkemell

Mai ebéd kicsit macerásra sikeredett, de megérte, mert nagyon finom lett. :-) Szeretem a csirkemellet, minden változatban, sajttal, sonkával töltve isteni. :-)











Hozzávalók:

2 személyre

2 nagy szelet csirkemell
2 nagy szelet sonka
7  dkg füstölt sajt

liszt
tojás
zsemlemorzsa 
zsír, vagy olaj a sütéshez


A csirkemell szeleteket  folpack fólia alatt kicsit megütögetem, besózom, hagyom állni 15 percig. Ráterítem a sonkaszeletet, majd erre jön a sajt. Azt keskeny csíkokban rakom rá, így könnyebb feltekerni. Az egészet feltekerem, fogvájóval megtűzöm,  végeit benyomkodom. Szokásos módon, panírozom, lisztbe, tojásba,  morzsába forgatom és fedő alatt, bő zsiradékban gyakran forgatva szép pirosra sütöm.  Bármilyen körettel finom, én most rizs pároltam hozzá, amit mexikói zöldségkeverékkel dúsítottam.
 
A képre kattintva nagyobban is látható!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése